sobota, 31 stycznia 2015

Nigdy was nie znałem

Jeszcze kilka słów o obłudzie tegoż zbiorowiska w dniu ich zlotu i wzajemnego adorowania siebie nawzajem poprzez odstawianie szopki elity duchowej z czatachowy:

Nie każdy, który Mi mówi: "Panie, Panie!", wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie. Wielu powie Mi w owym dniu: "Panie, Panie, czy nie prorokowaliśmy mocą Twego imienia, i nie wyrzucaliśmy złych duchów mocą Twego imienia, i nie czyniliśmy wielu cudów mocą Twego imienia?" Wtedy oświadczę im: "Nigdy was nie znałem. Odejdźcie ode Mnie wy, którzy dopuszczacie się nieprawości!"

4 komentarze:

  1. Od 3 lat badam tą sprawę, wciąż szukam i zbieram informację. Uważam że udało mi się rozgryć ten wielki spektakl hipnozji, sugesti, transów. Mam wiele do powiedzenia na ten temat i szukam osoby która jest gotowa mnie wysłuchać i zareagować. Dodam że byłem według tej sekty "zniewolony/opętany" dlatego mam pewne nie przeciętne doświadczenie. Mój email: mrwiecha94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do podzielenia się swoim doświadczeniem tutaj lub/i skontakowania się z moją osobą poprzez platformę blogową. Warto dla dobra sprawy nagłośnić doświadczenie każdej osoby pokrzywdzonej przez czatachowską patologię kościelną.

      Usuń
  2. Osoby potrzebujące pomocy, wierzą w ich proroctwa, rezygnują z psychologa, psychoterapeuty potem ich stan się bardzo pogarsza i już nie umieją żyć bez udziału tego toksycznego ogłupienia.

    OdpowiedzUsuń